تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/11/17 - 20:14
کد خبر: 495741

پرونده ویژه بررسی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی «شماره هفتم»؛

کارنامه عملکرد نمایندگان مازندران/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

کارنامه عملکرد نمایندگان مازندران/ بالاترین و پایین‌ترین آمار مشارکت در مجلس متعلق به کیست؟

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به بررسی عملکرد نمایندگان مردم استان مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق آمار موجود، میزان فعالیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، بر اساس تعداد مشارکت در رای گیری ها، ارائه پیشنهادات و نیز حضور در مشروح مذاکرات مجلس محاسبه شده است، و به عنوان شاخص فعالیت ایشان در نظر گرفته شده است. ملاک ارزیابی صورت گرفته سامانه شفافیت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

در ابتدا ضمن معرفی اسامی نمایندگان راه‌یافته دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از استان مازندران، نمایندگانی که در سامانه شفافیت عضویت دارند بررسی خواهد شد، افرادی که در گزارش عملکرد و شمول بررسی‌های انجام شده در این گزارش نامبرده نشده‌اند و حضور ندارند، در سامانه فوق الذکر عضویت ندارند.

اسامی نمایندگان راه‌ یافته به مجلس شورای اسلامی از استان مازندران که در سامانه شفافیت آراء نمایندگان اقدام به ثبت‌نام نکرده و آرا و عملکرد آن‌ها در هیچ یک از بخش‌های فوق الذکر شفاف نیست، به شرح زیر است: 

1- منصور علی زارعی

2- کیوان مرادیان کوچک‌سرایی

3- سید شمس الدین حسینی

4- محمد علی محسنی

 

رتبه‌بندی نمایندگان مازندران

 علی کریمی‌فیروزجائی نماینده شهر بابل ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1799 مورد عملکرد علی کریمی‌فیروزجائی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 98 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 2 درصد نیز حضور نداشته‌اند. کریمی‌فیروزجائی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1768 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1401 رای موافق، 311 رای مخالف و 44 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 12 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 11 در بین نمایندگان


 مهدی سعادتی‌بیشه‌سری نماینده شهر بابل ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1957 مورد عملکرد مهدی سعادتی‌بیشه‌سری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 88 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 12 درصد نیز حضور نداشته‌اند. سعادتی‌بیشه‌سری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1730 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1396 رای موافق، 180 رای مخالف و 115 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 39 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 20 در بین نمایندگان


علی‌اصغر باقرزاده نماینده شهر بابلسر ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1799 مورد عملکرد علی‌اصغر باقرزاده ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 88 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 12 درصد نیز حضور نداشته‌اند. باقرزاده در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1585 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 1230 رای موافق، 310 رای مخالف و 3 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 42 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 49 در بین نمایندگان

ولی‌الله فرزانه نماینده شهر نور و محمودآباد ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1780 مورد عملکرد ولی‌الله فرزانه ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 72 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 28 درصد نیز حضور نداشته‌اند. فرزانه در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1282 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 881 رای موافق، 239 رای مخالف و 11 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 151 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 126 در بین نمایندگان

 رضا حاجی‌پور نماینده شهر آمل ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1799 مورد عملکرد رضا حاجی‌پور ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 77 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 23 درصد نیز حضور نداشته‌اند. حاجی‌پور در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1378 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 905 رای موافق، 152 رای مخالف و 10 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 311 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 139 در بین نمایندگان


غلامرضا شریعتی‌اندراتی نماینده شهر بهشهر ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1780 مورد عملکرد غلامرضا شریعتی‌اندراتی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 64 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 36 درصد نیز حضور نداشته‌اند. شریعتی‌اندراتی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1132 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 833 رای موافق، 185 رای مخالف و 10 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 104 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 143 در بین نمایندگان


کمال علیپورخنکداری نماینده شهر قائم‌شهر ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1737 مورد عملکرد کمال علیپورخنکداری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 65 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 35 درصد نیز حضور نداشته‌اند. علیپورخنکداری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1134 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 630 رای موافق، 219 رای مخالف و 9 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 276 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 163 در بین نمایندگان

منصورعلی زارعی‌کیاپی نماینده شهر ساری ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1780 مورد عملکرد منصورعلی زارعی‌کیاپی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 64 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 36 درصد نیز حضور نداشته‌اند. زارعی‌کیاپی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1137 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 703 رای موافق، 164 رای مخالف و 18 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 252 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد: ‌رتبه 175 در بین نمایندگان


علی بابایی‌کارنامی نماینده شهر ساری ( استان مازندران ) در مجلس شورای اسلامی هستند. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1693 مورد عملکرد علی بابایی‌کارنامی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 58 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 42 درصد نیز حضور نداشته‌اند. بابایی‌کارنامی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 980 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 466 رای موافق، 172 رای مخالف و 22 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 320 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.
شاخص عملکرد:‌رتبه 198 در بین نمایندگان

گزارش از عرفان عباسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top